sâmbătă, 1 decembrie 2012

Cum ai promova SuperBlog, daca ai fi partener media?

Iata-ne la final, 1 decembrie, chiar de ziua Romaniei si a romanilor, se incheie si competitia SuperBlog din 2012. A fost un drum lung, pentru cei care nu stau prea bine la capitolul timp liber.
Iata-ma acum pus in rolul de a promova competitia (cel putin ipotetic). Daca ar fi dupa mine, as alege sa fiu un realizator de emisiuni radio la RadioLynx.ro, si as aduce in vorba macar odata sau de doua ori pe saptamana despre competitia SuperBlog si, eventual as invita la emisiuni cate un protagonist din cele cateva zeci sau sute de concurenti. Unul care sa impartaseasca experienta lui sau ei cu ceilalti si, implicit, cu cei care se gandesc ca pe viitor sa participe. Din postura de realizator de emisiuni as mai invita si din sponsorii competitiei sa ne impartaseasca si din experienta lor de sponsori si din postura de jurati ce impresie le-a lasat competitia si daca le-a ramas gandul la vreun articol anume.
Si plecand de la realizarea de emisiuni radio m-as aventura in a face si un videoclip reprezentativ pentru competitie si l-as difuza pe Trilulilu regulat, pe prima pagina, ca lumea sa stie de SuperBlog. Videoclipul sa fie cat se poate de explicit si sa inceapa inca cu prima competitie, pana la ultima desfasurata.
Daca as fi si unul dintre blogurile partenere, cum ar fi ArenaIT.net, as publica ocazional, in pauza dintre competitiile SuperBlog, cate un articol ca un "reminder" fata de competitie si eventula si cu un link catre pozele sau filmarile de la ultima editie, pentru ca oamenii sa isi faca o idee despre cum se desfasoara competitia.
Acestea fiind spuse, cred ca este vremea sa pun punct articolului si competitiei SuperBlog 2012 aici, cu speranta ca ne vom reintalni anul viitor cu mintea mai proaspata si mai plina de idei.

Articol care participa la ultima proba SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu