marți, 13 noiembrie 2012

Print sau online?

Era o vreme in anii trecuti cand, in tineretile multora dintre noi, ni se cerea la scoala sa scoatem la imprimanta nu stiu ce lucrare sau vreun referat. In acea vreme cam toti scolarii, liceeni sau studentii care isi si permiteau, aveau o imprimanta. Nu ca mie mi-ar fi placut scoala in mod deosebit, dar, mai pentru una, mai pentru alta, am avut si inca mai am si eu o multifunctionala ieftina, nu foarte performanta, si aici ma refer la cartus, croita cam pe ce aveam eu nevoie. Este o multifunctionala Hp si un loc de unde puteti achizitiona asa ceva este magazinul Azerty, care are si niste oferte Hp destul de bune.
Vremea scolii a trecut... anii au trecut si usor usor imprimantele nu prea isi mai gasesc locul in casele multora. A mea sta linistita in dulap de cativa ani buni, pot sa spun. De o vreme buna nu mai dau banii nici pe ziare, reviste (pentru mine), doar pentru cel mic. De ce as mai cumpara un ziar cand vezi ultimele stiri si noutati online? Pe de alta parte stau si ma gandesc la viitor si la planurile pe care le am. Cred ca intr-o companie, sau cum o mai numim noi, firma, este necesara. Fie ca printezi o factura, fie ca lucrezi in domeniul IT si nu numai, unii printeaza fotografii, altii printeaza invitatii pentru anumite evenimente. Una peste alta, depinde cum privesti lucrurile, poti avea nevoie sau nu de o imprimanta, un copiator sau un scaner, sau poate de toate intr-un singur aparat, o multifunctionala. Asta depinde de fiecare dintre noi...

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu