joi, 1 noiembrie 2012

NH Hoteles – “Wake Up To A Better World”

Pe vremuri obisnuiam sa merg in Amsterdam, Olanda, cu treburi. Mai in gluma mai in serios am participat la un concurs la care nu ma asteptam sa castig, dar s-a intamplat. Si am castigat un voucher de calatorie, unde credeti? Chiar in Amsterdam, Olanda! Cazarea fiind la unul din hotelurile NH, si anume NH Galaxy, in Amsterdam. Mai sa fie, parca au stiut ei de undeva ca sunt adeptul tehnologiei si m-au trimis intr-un hotel amenajat ca pentru viitor! Pai ne-am pus pe facut bagajele si am plecat la data stabilita spre aeroport. Nu am vrut sa plec cu masina, stiind cam cum merg lucrurile in Amsterdam. La nevoie putem inchiria o masina acolo, dar cel mai indicat ar fi mersul cu bicicleta, pentru ca in centrul orasului nu ai voie cu masina. Ma rog, mai e si parcarea, mai multi factori care ne-au determinat sa plecam fara masina. Dar nu asta e important. Nu stiam mai nimic despre hotelurile NH asa ca m-am documentat inainte de plecare. Am fost usor surprins, in mod placut, de ce am aflat despre hotel. Camerele si, in general decoratiunile aranjate parca pentru mine special. De, la ce sa te astepti la un hotel de 4 stele? Sala fitness, gimnastica, servicii complete 24 de ore din 24, cam tot ce ti-ai putea dori. A, bineinteles, nelipsitul internet wi-fi care ei l-au numit intr-un mod mai original, Wifree. Pana aici poate nu vedeti nimic diferit fata de un hotel de 4 stele obisnuit, insa ce m-a mirat este felul in care reusesc sa faca economie la tot ce ar putea dauna mediului inconjurator. Am acceptat asta cu zambetul pe buze, ca altfel nu aveai cum, la cum erai intampinat :) Una peste alta, a fost un sejur excelent si am reusit sa vizitam cam tot ce ne propusesem. Dimineata cand ma trezeam parca intr-adevar ma aflam in alta lume, o lume mai buna. Cred ca principiul “Wake Up To A Better World” li se potriveste ca o manusa.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu