duminică, 11 noiembrie 2012

Inovatia continua, pasiunea Toyota

Un domeniu care nu prea excelez in pricepere este cel auto, adica masini. Sa nu ma intelegeti gresit, imi plac masinile, doar ca nu ma pricep prea mult la ele, ca si parte mecanica, chestii din astea. Cand am o problema, pun mana pe telefon si imi sun mecanicul. Cam atat cu partea mecanica a masinii. In schimb cred ca oricine a auzit sau, daca nu a auzit inca, va auzi pe viitor, despre poluarea aerului pe care il respiram cu totii si, ca in mare masura, aceasta poluare se datoreaza si masinilor. Cum polueaza masinile? Dupa cunostintele mele, emana pe teava de esapament niste emisii CO2 si, cu cat sunt mai mari emisiile, cu atat creste si nivelul de poluare. Cred, si probabil nu sunt singurul, ca inventia motorului hybrid, adica pe limba noastra a tuturor, electric, contribuie in foarte mare masura la reducerea noxelor si emisiilor poluante. Pe de alta parte, parerea mea este ca motorul hybrid nu este foarte practic la un drum mai lung, dar asta cred ca se va imbunatati odata cu trecerea timpului, pentru ca, imi place mie sa spun ca, odata cu trecerea timpului evolueaza si tehnologia. Ceea ce imi aduc aminte este ca Toyota a fost prima companie care a inventat motorul hybrid, daca gresesc, atunci imi asum greseala. Una peste alta, cred ca inventia motorului hybrid este una benefica omenirii si pe termen lung cred ca va avea un impact benefic. Imi place sa traiesc cu impresia ca lucrurile vor evolua destul de repede in directia asta, a motoarelor electrice, si ca nu se vor opri aici sau nu vor stagna prea mult.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu