marți, 27 noiembrie 2012

De ce sa consumam romaneste?

Un raspuns mai simplu, cel putin din partea mea, la intrebarea "De ce sa consumam romaneste?" nu cred ca poate exista. Pur si simplu imi place mancarea si, in general cea Romaneasca. Ma topesc dupa rosiile de gradina de odinioara, care erau asa de gustoase si care in zilele noastre greu le mai gasesti. Imi plac la nebunie alaturi de casul de oaie nesarat, o gustare de vara nemaipomenita! Imi place slaninuta de tara alaturi de ceapa din gradina, imi plac ouale de gaina de tara, imi plac piersicile culese direct din pom, cu alte cuvinte, imi place mancarea pe care o mancam odinioara, pe cand eram copil. De la o vreme incoace am vazut ca real,- incurajeaza producatorii autohtoni cu standurile produselor romanesti infiintate in fiecare supermarket. E bine de stiut ca, in sfarsit, ai un loc unde te poti duce, chiar la orice ora din zi sau noapte, si sa iti poti cumpara produsele noastre autohtone. Sunt un iubitor de mancare romaneasca si ma mandresc cu asta!

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu