joi, 22 noiembrie 2012

Ce masina 4×4 ai vrea sa fii?

De cativa ani, de cand am cunoscut-o pe sotia mea, nu ma gandesc decat la cuvantul "familie". De vreo 4 ani incoace, numarul membrilor a mai crescut cu unu, "gargarita" noastra. Sincer sa fiu, de ceva vreme tare imi doresc o masina 4x4, un SUV mare si puternic, dar si cu dotari multe care sa asigure si confortul necesar la volan si nu numai. Daca ma intrebati pe mine, ce masina 4x4 as vrea eu sa fiu, atunci raspunsul meu este unul simplu: Toyota Land Cruiser si nu pentru ca sunt vreun aventurier care strabat terenurile noroioase sau accidentate, ci pur si simplu pentru ca e spatioasa si puternica si ofera o siguranta cu care nu se mandresc marea majoritate a masinilor. Marturisesc ca m-as simti in siguranta atat eu cat si familia mea, la un drum mai lung sau chiar si mai scurt. Si, ca sa inchei, pentru ca foarte multe nu-s de spus, "putere" + "siguranta" = Toyota Land Cruiser.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu