joi, 8 noiembrie 2012

Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro

Cand am vazut aceasta proba din competitia SuperBlog, mi-a venit destul de greu, fiind barbat, sa scriu despre bijuterii. Macar un lucru in privinta asta am si eu, gust. Cred ca unde m-as putea implica putin in domeniul bijuteriilor este la cele de nunta. Poate ca articolul meu va fi mai sarac in argumente si in explicatii, dintr-un motiv simplu, acela ca nu prea e domeniul meu dar, cred ca una dintre ocaziile speciale unde bijuteriile isi au un rol foarte important este nunta. Si ma refer, desigur, la bijuteriile pentru femei, evident. Nu sunt adeptul impopotonarii, ca sa spun asa. Imi place ceva simplu si totodata de efect, sa iasa in evidenta pe cat de simplu e, pe atat de frumos. De exemplu mi-a sarit in ochi un colier pentru mireasa de pe LuxuryGifts.ro. Evident pe langa colier, parerea mea, importanti mai sunt cerceii. O combinatie oarecum simpla si de efect totodata. Oricum mireasa are intotdeauna un impact asupra oamenilor, de cele mai multe ori placut. Bine, sunt si momente cand mai vezi cate o mireasa care habar nu are sa se aranjeze, dar momentele astea haioase se intampla destul de rar. Cam atat despre bijuterii, de la mine pentru voi.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu