duminică, 21 octombrie 2012

Press to Play cu Playboy VIP!

Nu de mult am primit un cadou mai special, un parfum care poate face minuni. Asa vorbeste lumea... am vrut sa vad si eu daca e adevarat ce se aude despre el. Pe cutie scria Playboy VIP For Him.


 
 
Se spune despre el ca este seducator, ca te poate duce intr-o lume in care doar visezi sa te afli. Deschid cutia, scot sticluta de parfum, inchid ochii si parca aud o voce care-mi spune: "Press to Play!". Deschid ochii si intreb: "Poftim?". Dar bineinteles ca nu mi-a raspuns nimeni, eram singur acolo. Si, nu mai stau pe ganduri si apas. Pai daca ai zis "Press to Play!" hai sa vedem ce se intampla! Am apasat si am inchis ochii. In clipa urmatoare, galagie in jurul meu. Ma uit in jur, o petrecere plina de vedete, dar nu oriunde. Unde in alta parte decat la Hollywood! Il vad pe Brad Pitt, dar Angelina nu e langa el. Oare unde o fi ? Fac cativa pasi si ce credeti, Angelina era chiar langa mine! Se simtea de la distanta mirosul seducator al parfumului ei, Playboy VIP For Her. "Buna seara" zice ea. "Nu imi aduc aminte sa te mai fi vazut pe aici". Eu, nestiind ce sa spun, am inghitit in sec. "Da... asa e... ai dreptate... Nu sunt un obisnuit al petrecerilor de genul asta" spun eu fara sa stau prea mult pe ganduri. Brusc, o melodie lenta se aude de pe scena amenajata pentru petrecere. Fara sa stau iar pe ganduri, ii fac invitatia: "Crezi ca imi poti acorda onoarea acestui dans?". "De ce nu?" zise ea si, incepand sa dansam amandoi unul aproape de celalalt, ea continua: "Ce miros seducator!"...
..."Tati, tati, ia uite ce am desenat!" aud eu in apropiere. Deschizand ochii si uitandu-ma in jur, totul se schimbase. Eram acasa, atipisem cu sticluta de parfum in mana. "Hei, poate ca lumea chiar stie ce vorbeste de parfumul asta" ma gandesc eu, in timp ce pun sticluta inapoi in cutie si ma uit pe desenul baiatului meu. "Foarte frumos, gargarita mea" spun eu, frecandu-ma la ochi sa ma dezmeticesc putin. "Ce vis..." imi spun in gand in timp ce imi reluam locul in lumea mea reala.
 
Articol scrips pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu