joi, 11 octombrie 2012

Oktal.ro: „Promisiuni respectate. Din 1999”

Un mare romancier, nuvelist si jurnalist american, pe numele lui Ernest Hemingway ,  spunea candva :    “ Cand te trezesti incearca sa-ti respecti promisiunile facute la betie, astfel vei invata sa iti tii gura” .

Si cata dreptate avea ... Cand faci o primisune gandeste-te de o mie de ori – sau de cate ori este cazul – inainte de a o face ... Daca nu te tii de ea risti sa pici in minciuna, risti sa dezamagesti pe cel caruia ii era promisa jucaria, cartea sau acel ceva ...

Am patit nu numai eu , ci cred ca toata lumea ( sa nu imi spuna mie cineva ca lui sau ei i s-a indeplinit orice promisiune a avut din partea altora, caci asta nu cred nici in ruptul capului .. de data asta risc sa fiu Toma Necredinciosul) sa i sa promita ceva, cel putin pe vremea “raposatului”, si sa nu existe posibilitatea de a primi .

De ce spun asta ... sunt Stan patitul ... Pe cand eram eu mai micut asa , mama m-a invatat ca Iepurasul de Paste , Mos Gerila sau Mos Craciun exista .. si cata bucurie era pentru noi in acea perioada .. fie era Pastele , fie era Craciunul sau Anul Nou (la capitolul Craciun – Gerila nu prea intelegeam noi care era diferenta, important era ca veneau cadouri , jucarii..)primeam  lucruri care ne erau promise in an si noi le asteptam cu drag. Acum sunt amintiri cu drag ... Dar ...

Am mai crescut si noi putin si uite ca a venit si Revolutia , iar tara noastra draga sa spunem ca incerca sa mai evolueze asa putin cate putin .. Au aparut televizoarele color... a aparut video... si a aparut calculatorul .Aici este problema … Calculatorul .. o obsesie ? Se poate .. un mod de a imbina utilul cu placutul , arta cu lectura .. munca cu disctractia ... Am vrut .. si ce l-am mai vrut ... pe acela .. sau pe acela ... sau poate pe acela .. “Dar te rog mami, pe oricare vrei tu pana la urma ... al meu sa fie .. si sa se numeasca calculator”.... iar mama mi-a promis odata ca mi-l ia , dar din pacate posibilitatile materiale nu au ajutat-o sa-si indeplineasca promisiunea si nici mie dorinta ... A fost cea mai mare dezamagire ...

“Trebuie sa ai o memorie buna ca sa poti sa onorezi promisiunile pe care le faci” (Friedrich Wilhelm Nietzsche - cel mai important filozof a secolului al XIX-lea) asa am spus atunci .. Citisem acest citat undeva si imi ramasese in memorie. Mama s-a suparat atunci pentru ca eu , fiul ei , nu am reusit sa  o inteleg ca posibilitatile materiale din acel moment nu ii permiteau cumpararea acelui ceva, acelui lucru pe care eu mi-l doream cu ardoare si pe care ea mi-l promisese.Si timpul a trecut pana intr-o zi cand suna cineva la usa ...

”Buna ziua!”.... - „Buna ziua !, spun si eu ... „ - „Familia ...? „  -  „ Da, pot sa va ajut cu ceva ?”  - „Pai caut pe Dl Ionut , dvs sunteti ? „  - „Da, dar totusi imi spuneti odata despre ce este vorba ?”  - „Pai  trebuie sa va inmanam un pachet .” - „Sunteti siguri ca este pentru mine? Nu astept nimic .. Sau cel putin nu ceva de care eu sa stiu ... „ - „Domnule daca sunteti dl Ionut si adresa corespunde, in plus datele sunt aceleasi la dvs in buletin si la mine in acte , atunci al dvs sa fie .. Haideti sa nu mai pierdem timpul ca nu avem timp de pierdut... Noi avem niste promisiuni de respectat, si trebuie sa le ducem la bun sfarsit ... „ –  „Ok , cum spuneti dvs domnilor.. Unde trebuie sa semnez?”

Mai multe amanunte nu isi au rostul ci doar ce a urmat ...Am deschis pachetul si spre surprinderea mea am gasit ceea ce asteptam cu ani in urma ...Acel ceva, acel lucru pe care mama mi-l promisese si nu a putut sa il cumpere...acum era la mine, la mine in casa ..la mine in brate..il iubeam ..  il adoram .. era lucrul meu .. al meu si numai al meu ... Avea factura inauntru , am citit ce scrie si atunci am vazut numele magazinului... Oktal.ro ... Era magazinul de care mama vorbea mai inainte, era acel magazin online de care ea vorbea cu fiul unei colege .. Atunci nu am realizat nimic, acum realizez totul .. Ea incerca sa afle de la acel baiat (caci era cu mult mai mare ca mine) cum sa faca sa cumpere un calculator pentru mine ... Doamne ... Cat de rau imi pare acum pentru acele cuvinte pe care i le-am spus ... Avea sa isi tina promisiunea ...INTR-UN FINAL ...

De atunci am inceput si eu sa folosesc magazinul online ... de atunci am tot comandat cate una alta de la Oktal.ro ... si niciodata nu am fost dezamagit...

Oktal.ro este unul dintre cele mai longevive magazine online IT&C si electrocasnice din România, începandu-şi activitatea online in anul 1999.” (sursa Oktal.ro)

„Promisiuni respectate. Din 1999”

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu