joi, 25 octombrie 2012

Edimax: Stii tot ce misca!

Intr-un articol de acum cateva zile scriam ca omenirea evolueaza si odata cu ea si tehnologia. Da, sunt un ahtiat dupa tehnologie, in general IT pentru ca este si domeniul in care ma invart. De cand au aparut smartphone-urile si, bineinteles ca mi-am luat si eu, au aprut zeci de aplicatii care mai de care mai tare. Normal ca am inceput si eu sa mi-l "tunez", cum imi place mie sa spun. Si tot cautand eu asa aplicatii pentru android, am dat peste EdiView, o aplicatie pentru android care iti permite sa vezi de la distanta camera de supraveghere. Pai, telefonul meu are android, dar nu am camera de supraveghere! Pai, sa dam un "search" pe Google la Edimax. Iata si camerele! Acum, care sa fie aia care mi-ar fi mie buna? M-am orientat spre un IC-7100, o camera IP. Ca sa-mi satisfac nebunia, am luat-o! Am montat-o in casa, normal, pe hol. Conectata la internet, instalat aplicatia, conectat si telefonul la ea, bun, totul merge struna. Nici nu am apucat sa termin bine de instalat ca a si venit momentul sa plec din oras cu ceva treaba. "Gargarita" mea (fiul meu), cum e el curios, a stat langa mine cat timp a montat camera si ma tot intreba: "Tati, ce e aia ?". I-am explicat in mare mai pe limba lui ce e, si a parut ca a inteles. E la varsta la care incep intrebarile gen: "Da aia ce e? Si aia de ce e asa?" etc.
Anul trecut, de ziua lui a primit un hamster de la frate-miu. Pana acum nu l-am lasat sa il scoata din cusca lui, nu de alta da sa nu stau sa alerg dupa el prin casa, la cat de mic era. Acum ca am plecat, sotia mea a ramas cu "gargarita" acasa. Acum, eu, ajuns la destinatie, asteptam intalnirea programata stand la o masa cu un suc si, ce-mi veni in minte. Ia sa deschid eu telefonul si sa vad ce e p-acasa, ceva actiune? Bineinteles ca am deschis EdiView. Si, ce-mi vad ochii? Nu intelegeam exact ce se intampla asa ca am mai asteptat cateva secunde. "Gargarita" alerga in mai multe parti, dar nu intelegeam de ce. Sotia mea tocmai ii schimba "culcusul" hamsterului ("culcusul" insemnand talasul pe care sta el) si i-a dat drumul pe jos, profitand ca eu nu eram prin zona. "Gargarita" ce facea? Cand se ducea spre hamster sa il alerge, cand fugea el de hamster. Nici nu puteai sa-ti dai seama care e mai fricos dintre ei la felul cum fugeau unul de altul. M-am amuzat timp de cateva minute dupa care nu am mai rezistat si am sunat-o pe sotia mea si ne-am distrat amandoi pe tema asta.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu