duminică, 28 octombrie 2012

Borealy – Daruim emotii prin cadouri deosebite

      Cam asa ar suna intamplarea mea … pentru ca poate ma repet dar tind sa cred ca uneori nimic nu este intamplator in viata asta ... cel putin in a mea ...

      “Borealy” ... Daca m-ar fi intrebat cineva acum ceva timp , sa spunem cu vreun an , ce inseamna Borealy as fi spus ca habar nu am dar, acum stiu ... sau cel putin asa sper eu ca stiu ce inseamna .. eleganta , rafinament, promtitudine, profesionalism , calitate...

      Cu ceva timp in urma sotia mea si colegele ei doreau sa cumpere un cadou :  ceva nici prea iesit din comun,  dar nici prea simplu , ceva rafinat, dar in acelasi timp si elegant, nu prea strident , dar nici prea sters...era un cadou special pentru o persoana speciala ... Mai ales pentru ea.. era prietena ei , colega ei de serviciu, era cea de la care ea invatase meserie si care acum dupa 12 ani petrecuti impreuna pleca .. isi lua zborul spre alte tari... undeva unde sa ii fie mai bine ... Nu stiau exact ce doreau sa ii cumpere, dar stiau ca trebuia sa fie ceva care sa exprime fara cuvinte ceea ce ele au simtit, simt si vor simti pentru ea, ceva ce nu ar fi trebuit sa se uite niciodata ...

      Eu o auzisem pe sotia mea la un moment dat ca era ceva ce ea si-ar fi dorit ... o pereche de cercei cu pietre Swarovski, niste cercei pe care ea ii vazuse la o doamna  doctor, dar pe care nu isi permitea financiar sa ii cumpere oricat ar fi costat ... Atunci mi-a venit ideea cu   site-ul BOREALY.ro , un site de pe care noi mai cumparasem cate una, alta pentru diverse ocazii si persoane ... si stiam cum functioneaza .. problema era sa gasim ceea ce ea isi dorea sau macar ceva apropiat ... si am gasit .. am ramas putin surprins cand am vazut ce cautau ele ...ceva simplu dar in acelasi timp atat de elegant ... ceva ce iti inspira incredere, iti spunea ca ingerul tau pazitor este alaturi de tine tot timpul .. am fost uimit .. o pereche de cercei Angel ... i se potriveau de minune .. o „pereche de ingeri”  pentru un inger ca ea ...M-am bucurat ca au gasit ceea ce cautau , m-am bucurat ca au gasit cadoul perfect pentru ea .. Intr-un final am facut comanda .. i-am primit .. si urma ziua cand trebuia sa duca cadoul .. Aaaa.. am uitat sa va spun ca nici una dintre ele nu indraznea sa desfaca pachetul primit sa vada ce era inautrul sau ... Am fost placuti surprinsi de modul de prezentare si de ambalare al acestuia ...


      O „cutiuta” superba in mijlocul careia erau o pereche de cercei minunati  pentru o persoana minunata ... Si cum ziua in care ea trebuia sa plece se apropia din ce in ce mai tare a urmat acea zi pe care eu unul nu o voi uita niciodata ... Fetele au pus mana de la mana si i-au facut o surpriza si mai mare .. o petrecere de „drum bun, intoarcere placuta” cum spun ele,caci intotdeauna atunci cand o persoana buna profesional pleaca este foarte greu  ... unde totul a fost amenajat asa cum i-ar fi placut ei .. o masa rotunda, caci ea spunea ca mesele rotunde sunt cele care aduc prosperitate, o vaza cu flori in mijloc, pentru ca natura trebuie sa fie peste tot acolo unde exista suflare ... o muzica in surdina , caci daca e prea tare nu intelegi nimic niciodata ... si dupa cateva ore de petrecere a sosit si momentul mult asteptat... despartirea , dar nu inainte de a darui cadoul ... un buchet imens de trandafiri si o cutiuta minune ... Nu cred ca isi imagineaza cineva fata ei in momentul in care a vazut ceea ce a primit de la fete .. o imagine soc .. lacrimi de bucurie (pentru ceea ce gasise acolo , printre acele funde) si tristete (pentru ca stia ca era timpul sa plece , dar nu vroia .. dar nevoile materiale erau mai puternice decat dragostea celor din jur) in acelasi timp ...

       O imagine pe care eu unul nu o voi uita niciodata .. o imagine care imi va ramane intiparita o viata intreaga in minte... o imagine plina de emotii ...Exact ca si magazinul de unde a fost cumparat cadoul ... „BOREALY.ro ... DARUIM EMOTII”
      Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu